KONSERWACJA 
PODWOZIA
- 
PROFILE ZAMKNIĘTE 
- 
DEMONTAŻ NADKOLI, PLASTIKÓW, OSŁON 
- 
OCZYSZCZANIE MECHANICZNE Z RDZY 
- 
ODTŁUSZCZANIE 
- 
WIELOWARSTWOWA POWŁOKA OCHRONNA 
Kiedy jest dobry czas na konserwację podwozia ?
Idealnie by było, gdyby samochód trafił do nas po wyjechaniu z fabryki, bo już od tej chwili zaczyna się proces korozji. Na początku, korozja wnika w głąb metalu, nie widzimy jej ale po 2-3 latach można już zaobserwować widoczne brunatne ślady na podwoziu.
Nie czekaj na zimę ani na lato !
Im szybciej tym lepiej. Zatrzymamy lub spowolnimy degradację Twojego samochodu.
We wrześniu zaczyna się zapełniać grafik na kilka miesięcy na przód. Jeśli zadzwonisz w Październiku, nie będzie już dla Ciebie wolnego terminu na dany rok. Pamietaj o tym, żeby wcześniej dokonać rezerwacji.
BEZPŁATNA WYCENA KONSERWACJI - NA MIEJSCU W SERWISIE
Rezerwacja terminu, umówienie wyceny i inne informacje - 455450091
Wycen samochodów używanych nie dokonujemy telefonicznie i mailowo 
Wycena samochodów nowych (zaraz po odbiorze z salonu) - można telefonicznie i mailowo
Rezerwacja terminu tylko telefoniczna.
Wycen i rezerwacji
NIE DOKONUJEMY EMAILOWO



Za korozję naszych aut nawet do 80% jest odpowiedzialna sól, którą są posypywane nasze drogi.
W ramach usługi "konserwacja podwozia" wykonujemy:
DZIEŃ 1
- 
Demontaż nadkoli 
- 
Demontaż plastikowych osłon płyty podłogowej i osłon termicznych wydechu. 
- 
Demontaż plastikowych osłon progów. 
- 
Mycie ciśnieniowe podwozia. Usuwanie błota i zanieczyszczeń. 
- 
Suszenie samochodu na ogrzewanej hali. 
DZIEŃ 2 i 3
- 
Mechaniczne oraz ręczne, usuwanie rdzy. 
- 
Ponowne mycie i odtłuszczanie płyty podłogowej i elementów zawieszenia. 
- 
Suszenie samochodu na ogrzewanej hali. 
DZIEŃ 4 i 5
- 
Zabezpieczenie całego nadwozia (karoserii) folią lakierniczą. 
- 
Osuszanie miejsc trudno dostępnych specjalistyczną nagrzewnicą ręczną. 
- 
Nałożenie natryskowe na cały spód samochodu, penetrującego środka antykorozyjny, który zatrzymuje rozwój korozji międzykrystalicznej. 
- 
Powlekanie miejsc głębiej skorodowanych środkiem zawierającym inhibitor korozji. 
- 
Nałożenie dodatkowego preparatu (podkład antykorozyjny) na miejsca wyjątkowo narażone na korozję. 
- 
Ostatnia warstwa: Środek do trwałego zabezpieczania powierzchni oparty na bitumie. Charakteryzuje się doskonałymi właściwościami tłumienia dźwięku. Po wyschnięciu pozostawia mocno przywierającą powłokę, dającą ochronę w zróżnicowanych warunkach klimatycznych oraz zabezpieczającą przed materiałem żwirowym. 
DZIEŃ 6
- 
Konserwacja profili zamkniętych (m.in. progi, drzwi) 
- 
Montaż wszystkich zdemontowanych wcześniej elementów. 


